Cerita Hidup Gadis Ceria

Tuesday, January 26, 2010

Mixed Mind and Weekend


1) Boria kelas 04 datang menghiburkan Majlis Persandingan Laila&Sofwan

Minggu lepas banyak perkara terjadi dalam masa 5 minit daripada 7hari. Bukannya terdapat banyak peristiwa tapi banyak perubahan. Sesungguhnya ALLAH itu Maha Mengetahui dan Menyayangi makhlukNya yang jahil dan lemah lagi kerdil ini. Cerita ini tak boleh diulas banyak2. nanti hati makin sakit. tambah satu lagi titik hitam.

Saya sempat menghadiri kenduri kawen kawan di Maju Junction. Tahniah buat Norlaila & Sofuan Hakiem. Dapat jumpa banyak kawan lame ms sekolah tapi saya tak faham ape yang saya rase. kalo dulu...dapat jumpe geng lame,jerit abis kecoh satu dewan sekarang keadaannya biasa je. Mungkin faktor usia kot, dah tak larat nak kinje2 satu dewan. Ape2pn saya sangat happy dapat jumpa kawan2 lama disamping menghabis duit hampir separuh 1K akibat shopping kat Sogo. Serius puas hati, harganya murah dan berbaloi2.

2) X- MRSM taiping 2001-2002. Peace!

Akhirnya kawan baik saya dari UK telepon, masih tak dapat fokus katanye. Saya pn tak tahu mcmane nak membantu dari jauh. Hanya kate2 semangat je dapat saya bagi, itupn dari seorg insan yang langsung tiada jati diri. Tapi saya harap sangat dia dapat gain semula kekuatan yang dia ada. Dr. MUSFIROH don Jani.."Gambatte ne!!!!!" kena bangga tau aku bagi ko semangat everywhere, anywhere, anytime..

Akibat tidur banyak pada hari siang (ahad), saya melelapkan mata kira2 jam 2 pagi stelah menamatkan 2 episode bleach...Mmg berhantu sungguh anime tu, rasa bermakna hari minggu yang lepas sbb saya kembali normal dan buat banyak benda hangat sepanjang minggu lepas..


3) Layan dari pukul 2pm - 2 am


Love,
SARAH LAILA



2 comments:

  1. wah..sarah serius..ak dah katam lime2 post ko..i can explain in 1 word..serious!!ala2 jounalist gitu..haha..
    ak nk gune bahasa melayu biase, ak takut bunyinye mcm kurang sesuai ngan inipati post ko..nak gune bahasa baku..takut ak mrepek ala2 wat esei..so kite gune bahase mix la ek..hehe..
    kawan2 ko dah ala2 macam bapak org dah..half of 1k for shopping!!uhu..byk tu..xde souvenir ke utk membe ko ni..hehe..
    at the end ko lyn gak bleach..ak nk abiskn 1 piece pn x t'abis2 ni..but this week i'm kinda bz..exam, presentation etc..lps tu may b bleh lyn kot..
    hah..ape kate next destination for holiday kite g reading..ak bleh gak menyumbang teori2 bernas ak kat dr musfiroh tapi~~~ak m'harapkan tajaan dari sugar mommy yang loaded spt cik sarah laila..

    truthfully..u know who..i'm using my LJ ID..the only blog i have..malas nk wat blog baru..connection cm ngek

    ReplyDelete
  2. Baik kan aku...biase la org br blaja wat blog..da ad 2 org pelik ngan ayat "saya" ak..hahhahha...jgn segan silu nk wat bookmark ye, panjang sgt ko komen, xperasan isi penting, tq doakan ak lebih kaya dan murah rezeki, ko soh 40org ckp ak loaded..kompem taun ni gak p Reading..hahhaha..adios...

    ReplyDelete