Cerita Hidup Gadis Ceria

Tuesday, January 19, 2010

Wedding and Vacation


Bace tajuk je dah buat semua orang cakap.."normal sangat la ni..kompem nak buat sesi luahan hati..Kenapa semua kawan2 aku dah kawin tapi ak belum? " Salah..kat sini aku nak luahkan sesi perkahwinan tahun 2009 yang aku telah jelajah dari MELAKA hingga ke PERLIS..penat sungguh..tapi cuti tahun lepas agak bermakna..sebab sementara nak tunggu tarikh wedding kawan2ku bertembung..aku telah menghabiskan masa dengan kawan2 yang masih single-mingle~huuuuu...setelah sebulan barulah kehitaman kulit wajah jelas hilang."kulit jadi 2tona lebih cerah" Saksikanlah kronologi aktiviti perkahwinan dan cuti2 UTARA MALAYSIA


1) gambar ni menunjukkan journey saya takkan abes sehingga saya kawen..kah2..eh, ape akak merapu nh??

2) Singgah di Taiping utk mengimbau segala kenangan terindah. Searching for rm99/night hotel, after 2x pusing bandar. baru jumpe, SH Hotel(ye ke??)

3) Sunset di belakang motel murahan kami. Tertipu dengan orang dijeti yang telah memberikan kami bilik yang terlebih besar utk 2 wanita.


4) bukti kami dah sampai ke pulau indah untuk menggelapkan kulit yang sedia TAN.

Tu je..mesti ada yang pelik..mane bukti pegi weding?well, akibat masalah teknikal, kami sampai ke tempat kahwin rakan2 setelah azan magrib kedengaran..jadi pengantin pun dah cabut baju la..sume gambar diatas ditangkap menggunakan Sony Ericson K660i..hahhaha

Alam Allah ciptakan adalah untuk manusia hargai..bukan untuk dimusnahkan

1 comment:

  1. takpe..nanti kite ramai2 ke johor pegi kenduri cik sarahlaila pulak..heheh..akak add blog awak kat blog akak ye...

    ReplyDelete