Cerita Hidup Gadis Ceria

Thursday, February 4, 2010

Hey Ladies!

Kali ini tajuk entry ni berkaitan dengan lagu yang tgh main dkat media playlist aku..Nak ulas lebih2 pn aku xde idea nak ingatkan wanita kat luar sane. So skip the crap and go to rubbish talk.

Kat bilik aku sekarang ni kerja2 pendawaian utk dapat aircond baru sedang berlangsung. tiba2 aku rasa aku kena berlakon jadi rajin sebab tgk para pekerja sangat berdedikasi membuat kerja. Ada sedikit rasa simpati dan harap mereka dapat bayaran setimpal dengan kerja yang mereka lakukan. Sungguh rasa macam tak berbaloi pulak gaji lebih banyak dari usaha. Rasa hendak tingkatkan diri dengan berfikir..semoga buah fikiran juga dikira dalam bayaran gaji. ha3. nak sedapkan hati. pening2.

1) X-ray kepala aku ni..kah3

Benda malang plak berlaku selepas makmal. Kunci Bilik HILANG!!!! aduyai....sekali ngan kunci rumah plak tu..mcmane boleh misplaced ni..ralat sungguh rasanye..dapat jugalah exercise sampai peluh2 time mencari kunci tadi. Hati rasa tak tenang. takot menyusahkan orang lain. Banyak kesan dan tindakan kene buat ni. pening2.
1) Bukan gambar kunci sebenar. Tiada gambar kenangan bersama kunci2 dan kunci rantai "Bandung" yg Cik Mardiah kasik..Aisey..harap lab assitant dpt jumpa...

Plan utk bercuti pada raya cina ni dah huru hara. tapi malas nk fikir..janji kita enjoy!!!Lame lagi, banyak benda leh jadi dlm masa 2minggu nh..sbb tu aku tak apply cuti lagi. aku harap ada pihak tertentu yang akan ubah tarikh meeting masa raya cina tu tapi tengok gaya mcm kena teruskan je. kalau tak pegi meeting tu, nanti takde keje plak. bila org bagi keje, aku sibuk2 nk cuti. Jadi tahun ini, tak mau jadi sellfish..pening2.

pesanan pening: Bila terbaca status facebook orang yang kita tak suka tambah pening.

latest update: mmg tinggl kt makmal kunci tu..pasni nk tangkap gambar same2..kurang 1 pening kepala

2 comments:

  1. hehe... pening2... lepas ni letak gambar kunci sebenar ek.. hehe.. :)

    ReplyDelete
  2. keh2...da pose da..ngan anak2 kunci tapi bacground scenery xmemberansangkan..so...nanti2 la post..ngeh2..

    ReplyDelete