Cerita Hidup Gadis Ceria

Wednesday, February 10, 2010

Demam Calories



Cekodok.com | Your Malaysian Food Calorie Database <- tekan link utk kira calori makanan

today i found this special Malaysian Food Calorie counter which is superb and easy for us to use it..hope it will help other people who are weight conscious...I'm totally freak out by my weight gain in the past 10 years..ha3. Hope you enjoy the web and try to eat and live healthy..Love your lifeee~(hallmarks new theme)


1) Ni gambar calorie yg patut aku amik kalo nak mantain berat badan skang. Kalau nk lose some weight kena cut 500 cal/day. MAMPOS!!..Bole kira anda punye sendiri dengan tekan sini

Minggu ni adalah minggu berat badan, di mana miss SARAH LAILA makan skit je nasi berbanding minggu2 lain. Sekarang da masuk 1 bulan berjaya menghabiskan air sebanyak 2 liter every day..hebat kan...nk tiru supermodel kenalah ikot regime dorg walopun tahu takkan tercapainya impian sunsilk tu...kah2.."i'm doing lame joke..again..."

Selepas pergi consultation kat May Fair ari jumaat lepas, keinsafan utk kurus tiba dgn mencanak2. Amoi tu siap cakap, "saya tahu mana tempat yang awak risau....". Dlm ati aku ckp" siot amoi ni....."aku terus potong amoi tu dan cakap "saya risau tangan saya" pastu boleh die tanye lagi????kah3. nmpk sgt byk tempat kena risau...last2 die pn sambung ayat die yg aku potong td "perut kaaaannnn~,saya tgk awak pakai baju pun saya tau.." Hampagas punye amoi, dah la aku 2x pusing baru jumpa tempat tu..perkara menghairankan aku semasa dalam kedai ialah..ramai gak customer kuar masuk salun kecantikan tu..patut la die biar aku tunggu die lama..maklumla..aku nh datang atas dasar kupon. Bayar rm29.90 dapat 4 percuma cupon.

Okie dokie..malas da nak mengarut..papehal aku mmg da terkena ngan amoi tu bila aku kuarkan rm50 utk rawatan lemak nanti..gah3. siap ko kalo aku tak turun berat badan...ADIOS

No comments:

Post a Comment