Cerita Hidup Gadis Ceria

Wednesday, April 28, 2010

Jihad Sekolah

Salam 1 Malaysia...

kadang2 tension gak bile sume iklan sume produk yg dah puluh2 taun kite guna nk guna slogan 1 Malaysia..xtipu..cth..racun serangga (biru) pn nk pkai 1 Malaysia dlm membanteras nyamuk aeddes..tp tgk dr sudut positipnye, mungkin racun serangga ni nk ajak rakyat berbilang majmuk kat negara ni bersatu padu dlm gotong royong bersihkn celah2 longkang bersama2...

Alhamdulillah...aku suka minggu ni..sbb minggu ni minggu bilik ak dikunjungi oleh students..maklumler..dah nak final..jadi, segala kekusutan kt kpale dorg tu dpt disikat dan disimpul rapi oleh aku...time ni la baru bilik jd kemas skit, tu pn masih kucar-kacir..tp still ok la..rase mcm lebih berkomunikasi ngan org,faham2 je la..bilik baru ak ni jauh dr kawan2 dan bangunan yg meriah...

Minggu ni kene keja hari ahad..bosannye jage exam, nasib ade pemangkin yg xseberapa buat ak rs OK la kene keje ari ahad...hahhahha...sebut psl mangkin ni..teringat zaman sekolah2 menengah dl..ramai sungguh abg2 senior yg jd mangsa stalker ak..kah3...paling xleh ingt time skoll kt Taiping..punye la jatuh hati pd sorg mamat (abg H) rambut pacak ni..zaman mude2 dl, manusia berambut pacak berspek mata alternatif mmg jd pujaan hati...sampai la satu ari tu, aku rs kantoi ak asyik ushar abg H ..die tunggu aku kt kantin skolah..tuhan je tau perasaan ak kene kejar ngan org yg kita dok ushar, pastu siap member die tahan lagi..cuak beb...nasib abg H ni gentle, xmau malukan ak..buatnye disiram air sirap dpn org ramai xke naya..dah la zaman tu, agak2 kalo ad pmpuan yg xsuke lalu dpn kantin bhgn lelaki (mmg kene lalu sblm smpai aspuri), bdk2 nakal kt skolah da siap stand-by ngan air ke kuih ke or benda2 yg xsedap time tu nk baling kt pempuan2 gediks ni..hahaha..mmg siot..aku low-profile jd mmg xpenah kena baling ape2 apetah lagi mendapat secret admirer dr jauh...cuma aku je yg byk JIHAD (berjihad2= suke ramai jantan)...
1) Hanya gambar hiasan..

Oklah..ms pn dah cemburu kt aku..ad janji ngan member nk p pasar mlm kol 6pm ni..da..lain mase smbung lagik!


4 comments:

  1. istimewa betul abg H (rambut pacak + spek alternatif) ni... I hope he's more 'handsome' in person.. kuang kuana kuang....

    ReplyDelete
  2. mane comment aku td x kuar eh. td aku ckp bukan dulu jihad kita kat sek start huruf s ke semua. jihad aku ko saadah ngn azua kan nama sama. hahahahha

    ReplyDelete
  3. tu jihad sebaya..ni jihad klas 509..hahhahha..still remember???xingt da kot..gambar die ak curi dr ozaid ade lagik..jihad S tuade add kt FB..hhhahhah..gle xmature kite dl...

    ReplyDelete
  4. @mamau: of coz lg ensem..tp tgk2 smule..mcm bdk2 poyo je...

    ReplyDelete