Cerita Hidup Gadis Ceria

Monday, May 3, 2010

Kertas Terakhir

Final paper..knape malas sangat ni...kalo dulu time kite blaja..final la benda yg paling kite takut...time tu la masing2 sibok dok korek smule nota2 yg bercampur aduk kt atas meja..pastu letak bawah katil..maklumle..sambil baring sambil membace..agak2 nk tido nota letak bwh katil...tapi itu sume kenangan...

Dah hampir berusia 25 tahun ni... Carrier yg aku pilih ni..mmg kene main ngan kertas periksa sepanjang tahun...skang nh, tgh musim menanda Final paper...tapi kenape sy sgt M.A.L.A.S...dasar kaum M btol la..i try to motivate myself but i just can't concentrate on my works...so, i conclude here..that i need a long rest..this Thursday till Sunday, aku CUTI...yahOOOO!

Disbbkn jawapan yg diberikan oleh student aku ni pandai2..aku kembali bersemangat..walaupn ade sikit2 simptom pening2, mata tertutup separa rapat...otak xdpt berfungsi..mulut automatik bergerak terbuka keatas dan ke bawah....argh..ngantuknye..adakah aku terkena simptom "Spring Sleepiness" hahha..maklumle smlm tgk rancangan (vitamin -KBS world) sampai kol 1240am..ade die bgtau simptom2 tersebut dan cara mengatasi..mane nk cari "strawberry juice" kt Jengka ni..xpe la..ptg ni kalo mkn kt mane2 nk order strawberry smoothies (cordial of cos)..

1) sebenarnye aku menghidap Monday, Tuesday, Wednesday and Thursday Bluessss~

hahhaa...OK..Enjoy your lifes to the fullest (tibe2 je)~adios

No comments:

Post a Comment