Cerita Hidup Gadis Ceria

Wednesday, May 5, 2010

Syukran Jazilan


Alhamdulillah, selesai segala urusan....

Pagi td lpas Subuh...bole plak sambung tido balik..hahhaa...715 am terjaga...terasa sunyinye rumah..ini menandakan housemieku si F a.k.a jelitawan Honda pn xbangkit lagi...mata pun terlelap kembali...tiba2 lagu Kesha berkumandang.."eh..ade org call la....tgk skrin name MAK". Pagi2 dah kene tarbiah, terlupe plak kene p keje ari ni...ingtkn awal lg rupenya dah kol 810 am..mak tanye"ko ni xkeje ke ari ni? dan jgn lupe bawak balik ink printer mak..PENTING!!!!"..hahaha..pening2, abes je bercakaap..aku tgk ade 1msg..tgk name sender, berdebar plak..hahaha..jgn fikir bukan2 ye..
Msg dr DR. M

"sarah, emailkn saya proposal ari tu"--> mampos xsiap lg..dan2 ak terus bgn dari katil dan menggelabah..sebelum bersiap sempat lagi aku mengadu kat Housemie ttg msg yg aku dpt..dah la esok nk cuti..ade je penghalang aku dr bole balik awal....

Berbekalkan sandwich yg dijual di koperasi dan sebotol 500mL air mineral, aku bergegas ke pejabat..bertungkus lumus aku menyiapkan proposal...Alhamdulillah, setel 1 urusan...Urusan mengupload markah student pn dah hampir setel dan bertambah2 setel apabila aku menumpang teduh dan kasih insani dari Miss F yg bdedikasi dgn memberikan aku sedikit dr ruang pejabatnya supaya urusan menggunakan internet berjaya...Thanks 2 you, F@$Ruz..Syukur ya Allah. Amin

p/s: catatan ini berlangsung dari bilik Miss F. ADIOS

2 comments:

  1. u're most welcome... tibe2 perasan.. haha.. :p

    ReplyDelete
  2. hehe..it's all about ur kindness dear..hehe...

    ReplyDelete