Cerita Hidup Gadis Ceria

Thursday, July 22, 2010

Anime Cosplay

Mati aku..dah lame tak terjebak dgn dunia yg sangat jauh dar dunia nyata tapi disebabkan aku ni seorang yang tidak beretika semasa berkerja...aku kembali terjerumus...wawaaaa....:'( nk nangis tapi suka..

Sudah masuk hari ke-4 aku pulang lewat sbbkn perkara ni..aku men'streaming' anime dari pejabat..Oh no!!!!sangat kesal tapi inilah dikatakan live..without benda ni bertambah dull hidup aku, so why not aku tambah rempah sikit2....

Aku kini terjerumus dalam dunia anime dgn "guardian bearer" yang wataknya hampir same dgn diri aku (hahha, perasan!), tapi sekurang2nya hidup die jauh lebih seronok sbb die sangat kuat dan tabah..xmacam aku..kadang2 cengeng kt lyza bile tension....

Well, diam2 aku dah masuk episode 13, aku ingtkn da nk final..rupenye tidak.patutla banyak lagi persoalan yang tak terjawab laki2 mamat kucing "Ikuto-san" yang terlebih COOLnye..wakaka..setelah meneliti, rupe2nya anime ini masih belum habis ditayangkan..dah masuk episode 127..mampukah aku mengejar???Season baru aku start this august..Oh no!!!

Disebabkan aku terbaca spoiler dari forum anime ni..hehehe..betul jangkaan aku
:Ikuto + Amu: = LOVE

1) Sungguh aku xmenyangka watak korang seromatis ini dan banyak lagi gambar spoiler lain2..

Tengah2 aku mencari info dan sedikit spoiler utk episode yg akan datang..rupenye..watak2 dlm anime ni telah di cosplay kan..wah..sgt menarik!!!tibe2 rase nk search harga2 baju and special item dlm anime ni..wakaka...OK la nak balik dah...Ja ne

2) Kenape Ikuto ni xhensem??nasib la si Amu-chan sangat cute

3) Stupid pose for Amu and Utau.

No comments:

Post a Comment