Cerita Hidup Gadis Ceria

Wednesday, March 10, 2010

Wifi Muafakat

Muafakat membawa berkat but seriously i loike this Muafakat Wifi...Walaupun rasa tercampak jauh dari sahabat tercinta namun ku gagahkan jua kaki ni naik 3 tangga sebelum sampai ke ofis baru a.k.a Heaven ofis.....hehheh...

Selepas abis ngajar kelas ASD6SC (chm 350), aku terlihat segerombolan abg2 pakcik2 berbaju purple (komputer staff) melepasi bangunan baru...lantas dgn ringan mulut ni menegor salah seorg staff agak dikenali (Mr. Ghaus), "en. da siap ke pasang?"..tanpa berfikir die menjawab "blom lagi" tanganku laju tunjuk ke blok B..kwan baik Mr Ghaus menyampuk.."dok blok mane? kalau blok B da siap da.."...YES!!!! "jengka staff ke ape en?" tanye aku pada Mr. G..."eh, xla MUAFAKAT Wifi.."

~ gembira rasanya hati...muafakat wifi da dipasang..wifi..wifi..saya gemari..wifi..wifi..saya nikmati...(sila bace ikut rentak lagu choki2)

Sebelum berundur..aku menoleh lalu berkata "en...laju x????" pastu terasa bodoh ngan diri sendirik pasal teraju soklan yg berunsurkan kanak2 gila internet tahap umur bawah 18...mestilah laju..ape da...dgn koolnye Mr G jwb "xtau la kalau ade batu blok yg halang"..bodos gle!!ha...tu la tanye lagi...hahaha

Dengan lafaz bismillah...saya merasmikan wifi Muafakat 123....lantas..terpost la coretan ini..amin..

p/s: tipu gle, pdhal bukak2 tros buka FB

3 comments:

  1. ya...diriku juga turut menikmatai kemudahan itu walaupun duduk bersantai di BRP..yang lagi best...FB tidak di BLOCK..huahuahuahuahua

    ReplyDelete
  2. hehehe...true akak..true..benda yg best lgsg xdiblock...hehheh...same2 kita menikmati sementara ada...

    ReplyDelete
  3. hahahhaha... muafakat wifi.. membawa berkat.. hehe.. :)

    ReplyDelete